måndag 14 februari 2011

Jag lyssnar i hörlurar, det låter så bra

Någon timme efter det senaste inlägget åkte jag hem och la mig på soffan. Hade haft ont i huvudet nästan hela dagen utan att det gått över med hjälp av tabletter.. Och så är jag skitförkyld så det har med det att göra.
Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår. Sov lite innan idag och jag vet inte om det är sömn i ögonen eller om det är förkylning. Får helt enkelt se i morgon..

Igår när vi var hos mamma på middag fick jag födelsedagspresent av Ove, mammas sambo (bättre sent än aldrig). Det var ett par röda hörlurar från Urbanears. Skitsnygga och skitbra! En mycket bra present.
Ni kan hitta dom här http://www.urbanears.com/. De har hur fina och många färger som helst och tre olika modeller. Den modellen som jag har kostar 600 kr.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt. Vill typ gå och lägga mig men det är lite för tidigt för det än. Så ett avsnitt av The Pacific? Eller TV och C.S.I NY? Eller nåt spel på datorn kanske?

New headphones

Inga kommentarer: