fredag 18 februari 2011

Inköp

Jag träffade ju Celie igår men innan det var jag en sväng på A6 för att hitta lite formar i silikon till kvällens aktiviteter. Har några (mindre hjärtan, "sjukhuskors" och stjärnor) innan men tyckte det skulle vara kul med lite nya. Hittade några från Åhléns, stjärnform med formad topp (inte platt topp, alltså) och bilfrom och de tre på bilden är från IKEA. Den rosa är formad som hjortron eller hallon på undersidan. Jättesöt! Och nej, jag tänker inte avslöja kvällens aktiviteter riktigt än. Haha.
Sen blev det ju självklart lite annat än vad jag tänkt mig.. Typ lösögonfransar, sminkhanddukar, ögonskuggsborste och det underbara nagellacket på bilen här nere. Sky blue heter det. Nom nom!
Det ska jag måla på imon, tillsammans med gul, mintgrön och corall, så att det blir en härligt vårig färgklick på naglarna ^^



Inga kommentarer: