onsdag 27 maj 2009

Dansa vals? ÖH!

Idag är det bal minsann. Om lite mer än två timmar ska jag till Face och bli sminkad och sen till Klippoteket där Lotta ska fixa mitt hår (: Wee. Blir kul.
Fast jag är lite stressad.. Vet inte riktigt varför.. Kanske för att jag inte har något att ligga på i tältet på Siesta eftersom varken jag eller pappa hittar luftmadrassen som jag brukar ha.. Hmm.
Men nu ska jag gå hem och kolla igen (sitter hos Pierre) och förhoppningsvis ligger den hemma hos mig. Höh.

Imorgon bär det av till Skåne och Hässleholm och Siestafestivalen. NICE :D Det kommer bli skiiitbra (: Gött!

Så jag antar att vi ses på söndag eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator.

Och alla som inte går balen själva och bor i Jönköping måste komma och kolla. Haha. Klockan 16 vid Stora Hotellet. Be there, or be there :*

Peace out homies!

1 kommentar:

nikki sa...

du var skitsnygg baby!!! :**:** söt bil oxå.