lördag 16 maj 2009

Lägereldarnas och sagornas tid

Igår efter min sista dag på begravningsbyrån träffade jag Nikki och folket och gick till kulturhuset för lite vegancafé. Det var mycket trevligt :D
Sen blev jag tvungen att gå hem och tvätta u.u
Men Millan kom iallafall och vi åt och kollade på Så ska det låta ^^ Höhö.
Efter det blev det Vätterstranden med gött folk. Med eld och träd. Det var mysigt (:

Idag ska jag träffa min kära moder och gå på stan och försöka köpa det sista till min balklänning så att den blir klaaar. Nice! Och jag har kommit på att jag verkligen behöver nya underkläder. Blöö. Orka köpa nya underkläder liksom. För jag skulle vilja förnya hela kollektionen liksom.. Men det kommer kosta skjortan. Höhö.
Aja, vi får se vad som skeeer.

Ikväll är det planerat att jag och Pierre ska gå ut och äta. Vart och när vet jag ej än. Och jag hoppas verkligen att det blir av. Haha.

PICS!




Peace out!

1 kommentar:

nikki sa...

NICCCCCCCCCCCEEEEEEEEEEE :*