tisdag 5 maj 2009

Hard worki'n

Ännu än dag på begravingsbyrån och jag är definitivt inte van vid hela arbetsdagar känner jag. Är SÅ trött hela tiden!
Jag menar i skolan har jag en lektion varje dag förutom på måndagar och börjar 11 tre dagar. Nu går jag från halv 9 till 5 varje dag.. Haha. Bra bra. Nej. Men men. Ja.
Och sen har jag kommit på att jag blir sjukt trött av att bara sitta och inte göra någonting för de kan ju inte hålla mig sysslesatt precis hela tiden. Höhö.
För övrigt är det riktigt trevligt och jag hjälper till och planerar begravningar och sånt.
Och imon ska jag följa med på en i Barnarp och åka likbil.. Tror jag. Det borde jag ju få eftersom jag tror att vi ska lämna kistan det första vi gör. Idag var jag dessutom nere i garaget och kollade in kistförrådet och likbilarna. Coolt. Höhö.

Snart ska jag laga mat så att det finns nylagad mat när Pierre kommer hem. Haha. Hemmafru.se. Fast det blir inget avancerat men mat är ju trots allt mat.

Peace out!

Inga kommentarer: