söndag 3 maj 2009

Vad vill du? Men kom då!

Det var skitkul igår på Popadelica även om jag bara såg typ tre band. Haha.
Det blev liksom att jag, Millan, Adam och Rasmus satt utanför och drack lite vin och så. Det var myyyysigt (: Och Pierre och Calle tittade förbi några svängar med. Nice bajs.
Jag och Millan såg John ME, Nordpolen och Markus Krunegård. Och det var skitbra :D Och vi träffade en massa roligt folk och hade skitkul :D

Idag har jag varit och jobbat och det var skittråkigt. Höhö. När jag kom hem hade Pierre lagat mat åt oss och det var mums.
Just nu sitter jag här och kollar på ingenting för det är verkligen skit på TV.

Imon börjar min praktik på Ankarbergs begravningsbyrå. Blir intressant. Höhö.

Denna långhelgen har varit underbar :D Och här kommer det en massa bilder från igår!












Peace out!

1 kommentar:

Pandasoppa sa...

ankarberg ankeborg