fredag 1 maj 2009

RAKETMASKIN

Alltså förlåt men jag är så jävla glad! Haha. Jag känner ett lyckorus inom mig. Höhö. Jag kan ju dessutom bli poet, det märker ju vem som helst.

IDAG SKA JAG TILL GÖTEBORG OCH SE BOB HUND :D
Me so happy ^^ Och med Millan och det kommer bli BÄST :*

Vi ska åka kl 13 så jag borde göra mig i ordning snart. Tidsoptimist som jag är..

Och igår var det skiiitkul ^^ Jag och Emma förfesta hemma hos mig och min lillebror och hans kompisar kom och partade med oss. Nice! Haha. Det var kuuul! Sen blev det Sliver. Nice bajs. Träffade en massa fint folk och det var dans dans dans :D Jisses.. Den här långhelgen alltså. Sjukt bra!

Idag fyller dessutom min mormor år :* Grattis sötmormor!

Och och och, gissa vad som spelas i mina högtalare ^^ Höhö.
BOB HUND :*

Nu måste jag ringa min bror och få liv i honom eftersom han sover i min lägenhet och har därmed mina nycklar and I need to get in there liksom och hämta biljetter så att jag och Millan verkligen kan se bob hund.

Det var ett jädra tjat om de där bob hund.. Haha.

Peace OOUUUUUTTTTTT!

Inga kommentarer: