måndag 18 maj 2009

Good weekend

I lördags var det skitkul (:
Jag och mamma gick på stan först och jag fick nya underkläder och nya skor och solglasögon. Det var mysigt :* Puss på min mamma. Hon har dessutom sytt klart min balklänning och nu är det bara detaljer kvar :D

På kvällen gick jag och Pierre ut och åt på Twin och sen gick vi till Piren och satte oss. Pierres pappa Cliff kom och gjorde oss sällskap. Och jag skrattade hur mycket som helst. Vi drack drinkar och hade oss. Efter Piren blev det en snabbvisit på Lingon. Utanför träffade vi Celie, Fina och Simon. NICE :D
Sen gick jag och baby hem :*

Pics from saturday






Idag gör jag ingenting för övrigt. Känner att detta blir en chilldag (: För resten av veckan måste jag fixa en massa saker känns det som. Jag måste till exempel gå till Face och visa hur jag vill sminka mig till balen och göra detsamma hos frisören. Och sen måste jag fixa en maskeradkostym tills på lördag för då blir det maskerad ^^ Jag vill vara en pandabjörn :D Haha. Hoppas bara att jag hittar allt som behövs.. Annars vet jag inte vad det blir. Höhö.

Just nu vill jag att det ska vara en skitbra film på TV men det kan man ju glömma. Daytime-TV sucks u.u Haha.

Peace Out!

Inga kommentarer: