måndag 11 maj 2009

Dizzy

Just nu ligger jag i sängen och fryser. Ovärt! Och så har jag huvudvärk. Ännu mer ovärt. Huvudvärk är typ det onödigaste som finns.. Hoppas det blir bättre snart för jag vill ju gå till "jobbet" imon eftersom det är så kul. Och dessutom ska jag följa med mamma hem och prova min balklänning som nästan är klar och visa mina balskor som jag kirra i Gbg.

Dagen har förövrigt varit bra. Varit trött, så allt är väl i vanlig ordning. Efter jobbandet träffade jag fint folk vid kulturhuset där Pierre fixat lite musik och så. Det var mys och musiken var braa :D Sen kom min Pierre och hämtade mig eftersom han är sjutk snäll och jag hade huvudvärk och kände mig lite yr u.u

Och helgen var bra (: Blev dock lite för mycket vin i lördags.. Det var intressant.. Haha..

FINT FOLK :*





Peace out!

Inga kommentarer: