lördag 9 maj 2009

Shmuel

Idag blev det en trevlig förmiddag.
Det är Europadagen om någon missat och därför hade gymnasieskolorna i Jönköping lite grejs i Rådhusparken.
Vi på Per Brahe, medieprogrammet, hade fotostudio, skyltfönster och fotoutställning. Parisbilder så att säga. Jag och Minna stod i skyltfönstret som levande skyltdockor och sen blev vi fotade. Vi var lika snygga som när vi var skyltdockor förra gången. 80-tals inspirerat så att säga. Skitsnyggt allstå. Haha. Det var trevligt iallafall. Puss på Minna :*

Igår då så träffade jag Millan och vi lagade mat och det blev skitgott :D Vi hyrde "Pojken i randig pyjamas" och den var skitbra! Sen såg vi Mr & Mrs Smith på TV. Haha. Myskväll :*

Denna kväll trodde jag att jag och Pierre skulle mysa, laga mat och så.. Men icke. Det blir typ spel och något glas vin på det med några av Pierres polers. Hoppas det blir trevligt det med även om det inte var vad jag planerat.

SNYGGA BILDER PÅ MINNA OCH MIG :*


Peace out.

1 kommentar:

Nikki sa...

Söta ni är :****


Jag ska kirra pojken i randig pyjamas och se den sen.. MHM! :)