torsdag 7 maj 2009

Nadiné

Det är så jag blir kallad på "jobbet" så att säga. Haha. Mitt e uttalar jag inte alls och Björn som chefen heter tycker Nadiné låter skitbra. Haha.

Hur som helst.
Skitbra dag idag. Det gick jättefort och bra så det var skönt.
Det blev två begravingar och det gick bra. Intressant dag så att säga.
Imon blir det urnsättningar och eftersom jag inte kan ha mina vanliga kläder utan måste ha lite mer anständiga så att säga kommer jag se ut som en kontorsråtta. Höhö. Svarta jeans, en vit skjorta, kanske en jeansväst, svarta pumps och ponytail. Haha. Gött. Jag ser ganska mycket äldre ut..

Just nu kollar jag på Top Chef, finalen, och äter päron. Gott.
Ska nog spela lite Sims. Höhö. Pierre är ändå inte hemma, fotboll du vet u.u Höhö.

IMON ÄR DET HELG :*:*

Peace out!

1 kommentar:

Nikki sa...

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ! :)
vilken dag var det vi skulle ses. var det på lördag? när ni hade det där i rådhusparken.. pUSUSUUSUSUSPPUSUSUSUSUUSUSU :*****