lördag 12 september 2009

1 år :*

Lördag minsann.. Och jag är trött som jag vet inte vad. Jag kan helt enkelt inte sova. Vi gick och la oss typ.. halv 2 kanske.. Och jag somnade runt halv 4. Och sen sov jag bara ca 6 timmar.. Det suger. Blö!

Men det var en trevlig kväll igår i alla fall. Jag, Pierre, Millan, Andreas och Alexander kollade på Idol, Kändisdjungeln (som för övrigt var typ världens sämsta program), spelade Buzz och M.I.G (frågespel). Trevligt! Hihi.

Ikväll ska jag och Pierre fira att vi träffades för ett år sen (: MYS! Fast det var imon på datumet men idag på dagen. Vi får se hur kvällen ser ut.
Och Nikki fyller ju också år imon. Det var efter hennes 20-års fest förra året som jag och Pierre träffades (: Wee.

Puss!

1 kommentar:

Nikki sa...

åååh<3<3 tänk, redan ett år sen.