tisdag 22 september 2009

Tvätta?

Igår blev det bio, Flickan som lekte med elden, med Celie och Fina :D Och det var lika fint som vanligt och filmen var också bra tycker jag (: Fast jag tycker bättre om Män som hatar kvinnor faktiskt.. Höh.

Idag är det chilldag känner jag.. Jag undrar just om jag och Pierre har tvättstuga idag. Hmm. Kanske ska ta och fråga Herr Arvidsson när han kommer hem? Ja, kanske det.

Imon blir det audition för Amy Diamonds kör i Körslaget. Den ni! Hoppas bara att det går bra. Skulle vara hur kul som helst i alla fall. Men inte för att vara negativ (fast det kommer jag att vara) så finns det folk som sjunger ganska så mycket bättre än jag. Men man kan ju hoppas att de inte dyker upp. Haha!

Alltså det är så sorgligt att det redan håller på att mörkna. Jag får ju nästan ta och tända en lampa och klockan är knappt halv 3. Jisses. Jag tycker inte om mörker och höst.. Fast ibland kan det vara mysigt att burra ner sig i täcket när man hör regnet utanför fönstret (:

Puss!

Inga kommentarer: