onsdag 16 september 2009

Cold weather

En segdag kände jag att jag behövde.. Tänkte ha det igår men så hörde Emma av sig så då blev det ju inget av det. Haha. Men det var bra att hon hörde av sig tycker jag. Men men..
Idag ska jag alltså inte göra någonting förutom att typ kolla på film. Och snart ska jag ta en dusch. Höh.
Och ikväll ska jag till min morfar, han fyller år så då ska vi fira honom. Tråkigt bara att jag missar BD-filmen på fokus u.u

Alltså det är sjukt jobbigt att det börjar bli så kallt redan.. Igår var det skitkallt, när jag och Emma gick på stan. Och idag vet jag iofs inte eftersom jag inte varit ute än. Höh. Men det är inte kul i alla fall u.u

Puss!

1 kommentar:

Pandasoppa sa...

raring vad du är stupid, du måste ju länka till en bild för att den ska vara stor aka ladda upp den på tinypic och infoga bildens adress till höger i "laddauppenbild-rutan" som kommer upp när du ska ladda upp en bild