fredag 4 september 2009

Klockan är 15.38 i Shanghai ^^

Jag har precis chattat med Kaisa på vår mail, kent.nu. Jag kom på att det går faktiskt chatta genom den. Lysande ^^ Så det var trevligt. Vi bestämde att det blir Big Bongo med [ingenting] den 25/9 för då kommer hon hem från Shanghai :D Wee.

Igår då så gick jag på bio med Sälen och Fina och det var askul ^^ Och vi såg Beck - I stormens öga. Den var bra bra! Det var annorlunda att se en Beckfilm på bio ska jag säga, eftersom att jag inte gjort det innan, bara på TV. Höhö.
Innan det kollade jag på True Blood säsong 2. YUMMIE :* Höhö. ASNICE!

Och nu om en stund.. Klockan 12 med andra ord ska jag luncha med min kära mor. Ska ner på stan sen och köpa stay-ups tror jag det blir. För ikväll blir det party och utgång (: Sälens lillebror Amandus har fyllt 18 och det ska firas!

Puss!

Inga kommentarer: