söndag 13 september 2009

Myndig i alla länder ^^

Idag fyller Nikki 21 år :D (och här är en bild på när hon fyllde 20 ^^)
Jag var och jobbade innan jag träffade Millan som kom och hämtade mig och så åkte vi till Media Markt och köpte en Disney klassiker, Pinocchio, till Nikki i födelsedagspresent (: Och sen bar det av till Taberg. Väl framme blev det cheesecake, kladdkaka och blåbärspaj. Jisses liksom. Engagemang ^^ Haha. Hennes och Antons familj var där och det var trevligt. Sen när de gått pratade vi lite och sen åkte vi hem. Trevlig eftermiddag minsann.

Nu har jag och Pierre ätit lite och kollat på TV. Det är sämst TV idag känner jag.. Förutom Top Model 12.. Haha. Det kollar jag på. Tyvärr går det samtidigt som London Ink som också är sebart. Men men.
Snart ska vi kolla på Kommissarien och havet - den du inte ser. Den nya filmserien som startar på 4:an. Hoppas det blir bra.
Och ikväll går True Blood episod 12 i USA.. JAG VILL SE ^^

Puss!

1 kommentar:

Nikki sa...

:D:D BÄSTA PRESENTEN FICK JAG!