onsdag 9 september 2009

Fitness!

Idag har jag varit och tränat minsann. Gött för mig. Haha. Det var gött faktiskt. Jag är fit som fan ska ni veta ^^
Sen kom jag hem och åt och sånt, kollade på True Blood. Nam nam. Speciellt när Alexander Skarsgård pratar svenska och när hans vän ska göra det (hon är amerikanska) och jag skrattar ihjäl mig. Haha! Kul kul.

Tog lite bilder igår. Skulle testa lite. Jepp. Ut genom Pierres fönster blev det. Och nu när jag redigerade dom såg jag att jag har hur många döda pixlar som helst. INTE OK! Går det ens göra någonting åt det? Någon som vet? Jag borde köpa en ny kamera. Någon som vill bidra? Haha.

Nu ska jag nog sortera mina kent-låtar i mitt winamp för de ligger huller om buller och det är ganska gött att ha ordning på skiten. Höh.

Bilder.
Puss!

1 kommentar:

Kmulls sa...

För det första: Vilken söt och cool du har kirrat på din blogg. :D

För det andra: Jag har en död pixel också! Jag tror faktiskt inte det går göra någonting åt det, den är ju trots allt död, haha.

För det tredje: Vi borde absolut hänga mer. :D REEEEEV.