torsdag 24 september 2009

roligonsdag.se

Igår var det en jävla rolig kväll ska jag säga er. Helt sjukt kul ^^
Förfest hemma hos mig med Kmulls, Millan, Emma och William, vi stack till Bongo där det var dött och tråkigt, så vi gick til Centrum och dansade och drack och hade skitkul (:
När det stängde vid två ville vi ha efterfest och jag, Millan och Kmulls gick åt ett håll med några stockholmare. Dom var fina dom ^^ Och dessutom var de Djurgårdare = We love it ;D haha. Millan hängde på nån kille och jag och Kmulls hamnade på ett studentboende där det var hård rockare och snifftobak och öl. Haha. Sen blev en kille jobbig så vi smet. Snodde en punkterad cykel, gick till Seven Eleven och käkade mackor och skrattade åt allt. Det fanns verkligen något att skratta åt hela tiden. Haha! Vi drack Burnshots och åt chockladboll. Sen blev det my place igen där vi lyssnade på Coldplay och drack vin. Till slut somnade vi runt halv 7 och jag skickade ett sms till Pierre och skrev att han skulle ha en trevlig dag på jobbet, eftersom att han går upp halv 7.. Höhö.
Kul kväll :D

Idag är det så segt så det finns inte.. Jag har sovit en massa och varit på Arbetsförmedlingen och snart eller snart och snart men kl 11 ska jag jobba igen. Fota en massa och behöva vara social. Kul. Haha. Men pengar är pengar. Och imon kommer lönen. Woho! Och så blir det party igen. Fint!

Puss!

Inga kommentarer: