fredag 11 september 2009

Vimmelfotograf!

Nu har jag kommit hem, redigerat bilderna och lagt upp dom på Club Cajs grupp på Facebook. Gött.
Det var helt ok faktiskt. Förutom i slutet då jag blev väldigt trött men men. Två timmar är ju inte så farligt och jag får väl se till att sova middag innan nästa gång. Haha!
Lite fler nackdelar var väl att det blev väldigt kladdigt och folk spillde saker och jag var skiträdd för att kameran skulle dö eller nåt. Men annars var det gött folk och så. De envisades med att de skulle ta kort på mig hela tiden.. Jag lät två göra det, orkade inte diskutera.. Haha. Och sen träffade jag en fotograf från Stockholm som hade en underbar kamera som jag fick testa. Och han grejade som tusan.. Satte på mitt objektiv på hans kamera och grejer. Haha. Det var kul. Och sen träffade jag en del som jag känner med så japp. Bra bra. Nästa jobb blir om två veckor, om jag inte får jobb som vimmelfotograf åt Karlsson's för då kanske det blir tidigare. Vem vet?!

Jag ska passa på att tacka min mamma för att hon gav mig och Pierre en vaxvärmare. Alltså.. Det är en hållare som håller ett värmeljus som värmer vax underifrån på en glaskupa (typ) och så smälter vaxet och luktar MUMS :D Just nu har jag lagt på Tropical fruit eller nåt (: Och nästa blir Vanilla Cupcake, min favorit (:
Och tack mamma för att du är min mamma, det är bra tycker jag :* Puss!

Nehe, om man skulle ta och krypa ner hos sin sovande varma pojkvän som luktar så gott.. Ja, det ska jag minsann (:

Puss!

1 kommentar:

Lina Svensson sa...

ja mer vimmelnadine på club caj :) kul att se dig!