torsdag 10 september 2009

Club Caj

Ikväll, kl 23, ska jag jobba som vimmelfotograf på Club Caj. Woho! Gött med 200 spänn i timmen. Haha. Fast det är bara två timmar men ändå. 400 spänn när man är fattig är gött :D Så tack Jossan för att du ringde!

Jag och Pierre tvättar idag och nyss har vi ätit. Det var gott. Och mitt humör är skitkonstigt. Bajs på det och typ PMS? Jag vet inte om det är det men det kan vara det.

Och nu ska jag klaga på mina kompisar som är sååå dåliga på att höra av sig. Fy på er. Jag funderar på att vänta tills någon hör av sig till mig istället för att jag hör av mig till er.. Som jag typ alltid gör. Men när jag inte hör av mig händer ingenting. Det är jobbigt att hela tiden höra av sig och inte få nån respons. Men ni kanske inte vill träffa mig, det kanske är så enkelt. Hmm. Annars tycker jag att ni ska skärpa er, för annars fattar jag inte om ni vill göra något.
BLÖ!

Puss.

2 kommentarer:

Nikki sa...

förlåt. puss.
jag ska höra av mig mer.
Jag gillar ju dig.

zanaz sa...

Vart har du bildernafrån caj då?

=) söt blogg