fredag 4 september 2009

Ziggy Stardust

Lunchade med mamma som sagt, skitgott och asnice (:
Sen träffade jag Celie på stan under hennes lunch och vi köpte likadana stay-ups och tights.. Haha. Trevligt. Jag skulle leta efter t-shirts också.. Helt hopplöst ska jag säga er. Jag hitta en, EN. Bajs säger jag.. Och den hittade jag på Carlings där jag aldrig brukar shoppa.. Men men. Snygg tycker jag att den var. Det fanns en annan också med en sugarskull på och jag älskar sugarskulls men den var inte lika snygg.. Tråkigt. Haha.
Sen åkte jag till A6 och köpte nya hörlurar för mina håller på att gå sönder. Sladden är typ av fast det är inget glapp eller nåt men det är ju alltid bra att vara förberedd. Höhö.
Och nu sitter jag här och har käkat ett äpple, lyssnar på David Bowie och har kollat igenom mina cambilder. Och de är skitroliga. Wee.

Klockan 19 ska jag infinna mig hos Simon. Kuuul!

Trycket på min nya tisha :D
ÄTA ÄPPLE!

Puss!

Inga kommentarer: