torsdag 30 april 2009

KRAAAAAO!

Jag är GLAD!

Sitter här i min ensamhet (höhö) och dricker en cider och är tvingad att lyssna på Pierres dansbands musik u.u Seriöst.. Ibland kan det få mig att vilja spy. Haha. Scotts liksom. Blööööö ^^

Emma Vo ska ringa snart och så ska vi ses hemma hos mig och sen får vi se om vi stannar där eller går till Fina. Blir bra iallafall.
Just nu bubblar det av lycka i mig.. och jag har ingen aning om varför. Haha. Jisses. Kanske för att det var längesen jag umgicks med Emma.. Eller.. För att jag vet att kvällen kommer bli sjuukt bra ^^
Även om jag kommer behöva amputera bort mina fötter imon u.u På grund av my new shoes and that they are 10 cm high.. Och jag får ont i vanliga platta för att de är för tunna typ. Jisses. Men det tåls att säga igen ska man vara fin får man lida pin ^^
Bubblandet har nog mycket att göra med att jag ska till Göteborg imon :D:D:D Och se bob hund med Millan :D Weeeeeeeeee. Allt är så bra! Och på lördag är det Popadelica och Markus och mums och det kan inte bli en bättre helg typ ^^

Coola bilder på PEPP-NADINE :D



PUSSSSSSSSSS

1 kommentar:

alla hjärtans pop! sa...

daaaang girls those heels!
och ojojoj bob hund på första maj, det är ju perfekt. :>