måndag 17 augusti 2009

Busy morning

När Pierres alarm ringde kunde jag verkligen inte somna om även om jag var skittrött och bara hade sovit typ 4 - 5 timmar.. Och även att Pierre försökte bädda ner mig ^^ Så jag låg kvar en timma till 8. Åt sen frukost och kollade klart på säsong 2 av Sugar Rush (så nu är det slut ): ). Sen.. Fick jag för mig att jag skulle dammsuga eftersom att den nya filten som Pierre har skaffat sig är asjobbig och luddar ÖVERALLT. Så det gjorde jag, dammsög, skakade mattor, bäddade sängen, diskade. Duktiga hemmafruiga jag ni vet.
Så nu har jag duschat och ätit. Lyssnar på Kanye West. NICE (:

Får se vad som händer lite senare, om Millan skulle komma eller inte. När hon är klar med sin första dag på Högskolan (: Hon har nämligen inte sett Twilight och hon MÅSTE se den och eftersom jag har den på datorn bjöd jag hit henne. Höhö.

I lördags förresten satt jag och kladdade, med betong på kladdade, på mitt lår.. Kanske ska köpa mig en tatueringsmaskin? Haha!
PUSS!

Inga kommentarer: