onsdag 12 augusti 2009

Onsdag

Idag gör jag ingenting som vanligt fast jag har gjort mer än vanligt. Haha.
Det första jag gjorde när jag gick upp var att duscha vilket jag inte brukar göra när jag tänker ha slappdag. Då brukar jag vara äcklig hela dagen. Men jag kände att det var dags att ändra på det. Haha.
Sen har jag kollat på Arbetsförnedringen och inte hittat nåt jobb som vanligt men tog mig ändå tid till det. Duktiga jag! Jag skickade ett mail till Atlantis spa om att jag är intresserad av en receptionisttjänst.. Jag har blivit medlem på Manpower för att kunna söka jobb genom dom.. Fast det gick inte så bra eftersom att jag inte kunde ladda upp mitt CV där. Bajs på dom. Höh.
Sen har jag varit hemma hos mig och lämnat och hämtat lite kläder. Gick till Willys, som är sämst för övrigt, för att mitt sminkborttagning är slut.. Det fanns inget där. Blö.
Ja, det är vad jag har hunnit hittils idag. Oj oj oj. Duktigt för att vara slappdag. Haha. Kanske inte är så slapp ändå.

Igår då, vad jag på bio med Sälen, Pierre, Millan och Simon. Public Enemies. Den var braa tycker jag (: Dessutom är Johnny Depp sjukt snygg. Haha. Bra bra.


Puss!

Inga kommentarer: