lördag 1 augusti 2009

U2 <3

Om en timma ska jag träffa min mamma på stationen och så ska vi ta bussen en kvart senare till Göteborg.. Alltså.. Jag.. Nej, jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska säga om kvällens händelser. Det kommer bli helt.. Sjukt?! Ja. Sjukt. Haha.

Igår blev det party och lilla jag sa nej nej, ingen dricka för mig jag ska upp tidigt imon och åka till Götet. HAHA! Ki fick jag. Nu sitter jag här något bakis men jag är uppe i alla fall. Och det går ju över. Är bara lite surt att behöva sitta på en buss i två timmar. Höhö. Aja. Whatever. Får ju träffa mamma med. Typ en månad sen. ALLDELES FÖR LÄNGESEN :( Men nu så. MYS :*

Nästa gång jag skriver är jag en jävligt cool upplevelse rikare. Woho! :D

Peace out girlscout!

1 kommentar:

Kaisa sa...

hoppas ni får det BÄST :D <3