fredag 21 augusti 2009

Open up your eyes

Alltså imon.. Det är ganska sjukt. Jag ska åka till Stockholm och se Coldplay. Det känns så långt bort på nåt sätt. Typ som att jag kommer fatta det när vi är på väg eller står där och köar? Eller? Haha. Det var ju helt underbart förra året och då hade jag och Millan läktarplats. Nu har jag ståplats (: Woho! Hoppas inte alla är jättelånga bara så att jag inte ser någonting. Haha.
Och de som ska med är Sara, Emma Blom och Olle.. Men det finns en plats kvar i bilen då.. Om det är nån som ska sitta där har jag ingen aning om. Haha. Jag är tjejen med kollen.
Nej, men kl 8 imon bär det av :D YEY!

Ikväll blir det maskerad :D Jag köpte en fjäderboa igår, en lila ^^ På BR. Den är skitsnygg ska jag säga dig. Jag gick på stan med Anton, Nikki och Hwila för övrigt. Mys (: Detta efter att jag ungåts med min lillebror som målade staketbrädor. Haha. Hard worki'n! Och han börjar tvåan idag. Min lilla lillebror.. Redan 17 och går i tvåan. Det går lite för snabbt känner jag. Haha. Jag menar min lilla lillebror blir för tusan 18 nästa år. Hallååå..! Det går inte. Han är ju bara 15. Höhö. Aja. Han är bäst min lillebror (:

Gåshudslåten idag är Coldplay - Politik :*

En bild på min målande lillebror och en bild på den söta lilla Hwila (:
Puss!

Inga kommentarer: