onsdag 19 augusti 2009

Seg tjej

Idag har jag umgåts med pappa och Eddie. Det var kul ^^ Och Eddie är helt galen. Haha. Det är mycket roligare nu när han har blivit lite äldre och kan prata så pass att man fattar vad han säger och vill. Haha. Mys i alla fall (:

Nu om en liten stund kommer Millan och hennes päron och hämtar upp mig för att åka till Richard på förfest. Fast jag ska inte dricka eftersom att jag är pank som fan. Det SUGER! Och det gör mig sjukt pepp alltså. HAHA! NOT! Aja. Blir ju intressant med studenter. Haha. Millan ska ha sin gula overall på sig. Eller alla kommer ju det men hur snyggt är det? Emm. Höhö. Aja. Kul grej.
Sen blir det Bongo för min del i alla fall för att träffa lite folk och låna en klänning av Minna. Och sen hem. Kommer inte orka så mycket mer, är sjukt trött. Höh.

Bilder på mina småsyskon (:

Puss!

Inga kommentarer: