måndag 3 augusti 2009

Sockerkick

Jag har fixat Skins säsong 3 och Sugar Rush säsong 1 och 2. YEY :D Så nu har jag lite att göra minsann. Fast jag har redan hunnit kolla på 3 avsnitt med Skins.
Och jag måste faktiskt påpeka att säsong 1 och 2 är bättre.. Jag saknar alla gamla karaktärer big time! Nu är det bara Effie och hennes päron kvar. Blows a bit, jepp.
Sugar Rush går på 1:an tror jag, vet inte vilken tid och har inte orkat ta reda på det så jag fixade till datorn istället (: Nice nice.
Så nu har jag en massa att sysselsätta mig med i min arbetslöshet. Höhö.

Jag har faktiskt varit inne på Arbetsförnedringens hemsida för att försöka hitta något som jag kan söka men det finns verkligen ingenting eftersom jag varken har körkort eller är 30 bast. Bajs. Aja. Det kommer, det kommer.

Nu blir det Skins avsnitt 4 (: Får ju passa på när fästmannen sover en stund efter en seg arbetsdag. Wee.

Puss!

Inga kommentarer: