torsdag 20 augusti 2009

Full tös, medvetslös!

Alltså igår.. Jag pratade med mamma lite innan jag skulle iväg och sa hur opepp och trött jag var och då sa hon det blir oftast roligast då. Jag ba.. Jo, visst. Blö! Typ. Haha.
Och så kom vi till förfesten jag och Millan (som för övrigt flödade över med testosteron, haha) och tog oss ett glas vin (Millan bjöd :D) och ett till.. och ett till.. Haha. Och det blev faktiskt riktigt kul :D Haha. Jag blev student för en kväll och hade tappat bort mitt band som gör att man kommer in på Akademin. Vakterna trodde på mig så jag kom in. Haha. Det var skitnice ^^ Party party! Kvällen slutade på Bongo med Håkan och Broder Daniel. Fett nice :D Haha.

Nu hade jag tänkt att jag skulle duscha och sen gå till Bäckalyckan och hälsa på min bror som jobbar lite på ett staket tror jag. Var 100 år sen jag träffade honom så det blir fint!

Två bilder från igår (: Jag skrev Millan under min fot och målade en bob hund och klistrade två Hello Kitty-plåster på Millan byxor :D



Inga kommentarer: