torsdag 13 augusti 2009

Relief

Idag kommer det bli en sjukt seg dag känner jag.. Till att börja med vaknade jag halv 11. Oops. Sen har jag ont i magen och blö. Orkar inget liksom. Så så får det bli. Haha.
Jag har dessutom inte slutat hosta än. Bajs på det.
Och det kan vara så att jag inte har någonstans att bo när jag åker till Stockholm nästa lördag för att se Coldplay. Det suger mest tror jag. För jag hinner inte med sista bussen eller tåget. Det får helt enkelt bli så att jag gör slut på alla mina pengar på något vandrarhem. BLÖ!
Aja. Det löser väl sig.. Gör det inte det jämt?

Och precis i detta nu löste det sig. Haha. Tack Sara, tack :* Haha. Bäst!
Så det blir att åka bil upp, tidigt, äta, köa, konserta (höh) och sen åka hem igen. Bra. Tack så väldigt mycket. LÄTTNAD!

Puss!

Inga kommentarer: