måndag 24 augusti 2009

Kalltspel

Idag har jag tränat och sen träffade jag Millan svettig och mysig. Haha. Jag följde med henne när hon skulle köpa en massa skolsaker och sen körde hon hem mig. Jag åt tacos, som jag och Pierre lagade igår. Mums! Och nu har jag suttit här vid min dator och TV:n sen dess.

Maskerad i fredags ja. Det var nice (: Och sen åkte jag och Cornelia och träffade Agnes bla (: Det var fint. Höhö.
På lördagen blev det att åka kl 8 på morgonen. Vi var jag, Sara, Emma, Olle, Karin, Filip, Emma och Ingrid, alltså några fler än vad jag trodde. Haha. Men skitnice och jättebra.
Konserten var helt sjukt underbar :* Hur bäst som helst :D Weeee!
Nu ska jag kolla igenom filmerna jag filmade på Coldplay och sen kanske lägga upp nån. Och nån bild kanske (:
Här är en bild på mig och pandasoppan ^^ Haha.

Inga kommentarer: