tisdag 11 augusti 2009

Skins och bio

Idag är jag uppe tidigt tycker jag. Orkar inte sova för länge för då kan jag inte somna så tidigt ikväll och då får jag ligga vaken själv och oroa mig för att TV:n ska väcka Pierre. Haha.

Jag funderar på om den här hostan någonsin kommer försvinna.. Jag hostar dock inte lika mycket längre och det kändes igår som att den skulle vara borta idag, men icke. Det var till och med en sådär retlig hosta. Blö. Aja. Det går väl över tills jag gifter mig. Haha.

Idag ska jag slappa och kolla på Skins ^^ Haha. Började ju kolla på säsong 3 innan jag var klar med 2:an för att jag blev så nyfiken (jag har sett 2:an innan dock) så nu ska jag fortsätta att kolla på 2:an (: Nice!
Och ikväll blir det bio med Sälen, Pierre, Millan och Simon. Wee. Vi ska se Public Enemies. Blir bra.

PUSS!

Inga kommentarer: