fredag 28 augusti 2009

Sömnen kommer som en vän den dömer ingen

Jag fattar inte vad det är med mig och min sömn alltså.. För det första kan jag inte somna, igår låg jag vaken i 1,5 timme från och med det att jag försökte, sen när jag väl somnade sov jag bara i 4 timmar och var klarvaken när jag vaknade även fast jag var trött. Sen ligger jag vaken tills Pierre går till jobbet, då tar jag det tjocka täcket och burrar ner mig och efter det somnar jag skitlätt och sover tills alarmet ringer.. Två eller tre nätter har det varit såhär nu. Skitjobbigt and I don't get it. Blö!

Aja. Nu, snart, ska jag gå ochj jobba för det andra på jobbet är på kick off så jag kan jobba idag och slipper på söndag. GÖTT!
Och sen bär det av till stugan och en weekend som antagligen kommer bli hur kul som helst :D Woho!

PUSS!

Inga kommentarer: