söndag 22 mars 2009

Afternoon

Jag var och jobbade innan som sagt. Gick fin fint (:
Sen pratade jag med pappa när jag gick hem och han påpekade också att det var kul att jag skaffat blogg. Haha. Han hade sett det på Facebook (jag hade skrivit det där). Och det är kul tycker jag ^^ Då blir man ju mer pepp på att fortsätta liksom, om det är några stycken som läser vill säga (:
När jag kom hem sen så kom Pierre efter en stund, han hade med jobbat. Och då lagade vi mat. Det blev en pastasås, typ tomat, med vitlök och pasta såklart ^^. Det var gott! Mums. Haha.
Sen hade han hyrt Patrik 1,5 för den hade han inte sett och eftersom jag tycker att den är bra kunde jag se den igen (såg den på bio i höstas nämligen). Och så åt jag mina Non Stop. Haha.

Och nu är det Gossip Girl :D Yey! Sjuuukt bra tycker jag.
Resten av TV-kvällen blir väl Parlamentet och Beck. Blir bra.
Och så mys med baby (:
TRÅKVÄDER

Sjöbogatan.

SEE YA!

1 kommentar:

Anonym sa...

non stop! FY VAD GOTT!
kan inte du oh jag äta det en dag i veckan......=??? SNÄLLA!!!!

söt<3