onsdag 25 mars 2009

Nemen, god morgon!

Alltså, hahaha! Jag kommer vara så sjuuukt trött senare och då kommer det vara olidligt att vara med mig eftersom att jag bara kommer flumma ihjäl mig och skratta hela tiden. Jisses.
Alltså kan ni förstå att jag bloggar halv 4 på morgonen? HAHA! Lite kul sådär och kanske historiskt för jag tror ej att det blir fler gånger. ^^

Nu har jag packat saker i min väska också. Hejja mig.
Kamera, check!
Sojakorv, check!
Korvbröd, check!
Mackor, check!
Vattenflaska, check!
Ketchup och dressing, inte check! (så det borde jag packa ner.. hah)

Och Pierre ligger inne i sovrummet och gottar sig. Han ska inte upp förrens om 3 timmar. Det har nog aldrig hänt att jag är uppe innan honom en vardag med tanke på att han börjar jobba kl 7 varje morgon. Han håna mig igår. Haha. Men men.. Jag ska ju inte göra det här varje dag så jag får väl stå ut liksom.
Det är helt ok, jepp. Totalt lugnt. Jag ska bara ut i 53 minusgrader och frysa ihjäl.. Fast egentligen är det 9 minus. Men det är mycket juuu! Och det ska det typ vara fram till kl 6 och då är vi fortfarande ute på mossen. Och sen blir det bara 2 minus.. Så det gör ju ingenting. Rena värmeböljan. Underbart xD haha.

Jag får dessutom lön idag. Hade varit fint att gå på stan eftersom jag behöver en ny masacara. Men jag tänker inte vandra omkring som en jäkla skogsmulle så det skiter ju sig. u.u Haha.

Nej, om man skulle ta och fixa lite ketchup och dressing till korven.. Och ta på sig en mössa och lite annat varmt.. Och kanske borsta tänderna. Jepp.. Och så ska jag ju gå och släpa med mig en massa saker i min väska + stativ. GREAT! Haha.

SEE YA!

Inga kommentarer: