söndag 29 mars 2009

Taco taco, burrito burrito

Jag och Pierre sitter och kollar på Parlamentet. NICE :D hihi. Kul kul.

Jag var och jobbade innan. Yes. Sjukt segt. Jag var ashungrig nämligen. Sen när jag var klar mötte jag Pierre på Willys och vi handlade mat. Och kom hem och lagade tacos :D Mums var det. Fast jag blev mätt för fort så jag åt bara en tortilla. Öhh. What's up with that? Haha.
Sen har vi kollat på TV. En massa matprogram var det. Först Primo Paolo sen Vad blir det för mat med Per Morberg :D LOVE HIM ^^ Och sen var det Leila på landet. Haha. Och sen var det Gossip Girl och då gick jag in i sovrummet och kollade eftersom Pierre ville se Miami Ink. Jepp.

Pierre vet inte vad han ska ha på sin arm. Alltså hans arm är helt tatuerad förutom ett hål. Haha. Men han kan inte bestämma sig vad han ska fylla ut hålet med. Dagens ilandsproblem kände jag att det blev nu. Typ. Haha! Aja.

Nu ska vi kolla på film. 3:10 to Yuma. Pierre sa att den var bra och nu sa han att jag skulle skriva att han låg naken med en flaggstång. ? HAHA. Okej.


FINT VÄDER :* och jag och Pierre köpte varsitt Kinderägg. Nice ^^ Haha.


Vad ska Pierre ha på armen. Oj oj oj. ;P


Trocadero-killen :* Baby, I love you.


Pusspusspuss

1 kommentar:

alla hjärtans pop! sa...

matlagningsprogram, livets tv.