fredag 27 mars 2009

Friday, I'm in love!

Fredag idag (: Gött! För om två och en halv timme är det helg för min del. Och då ska jag gå på stan i det underbara vädret med Nikki. Great. Haha.
Nu ska jag ha historia och prata om Andra Världskriget. Jepp.

Det där med träningsvärk blev det lite med iallafall. I rumpan.. Haha. Och lite i armarna. Jag kanske är lite seg i benen, har inte känt efter än. ^^

Och inatt hade jag en sjuuuk dröm. Jag skulle gifta mig med en kille (jag nämner inga namn) som jag inte pratar med längre, men vi skulle gifta oss iallafall. Och Pierre var fortfarande min pojkvän och han var helt ok med det. Haha. Bröllopet var typ indiskt eller nåt för jag hade indiskinspirerade kläder. Alltså det var skitkonstigt. Och sen iallafall när vi var gifta så kom en annan kille som jag känner väl och sa till mig att jag var det vackraste han hade sett och att han inte kunde sluta tänka på mig. Och då bröjade jag gråta och frågade varför han inte sagt det innan för då hade jag ju kunnat gifta mig med honom. Haha. Alltså.. HAHA! Och sen satt jag i ett kök med min pappa och en kompis (såg inte vem) och pappa undrade varför jag hade gråtit och om jag verkligen skulle bli lycklig med killen jag gift mig med. Och jag tror jag sa ja. och då sa pappa annars kan ju ju alltid skilja dig som om att det var världens enklaste sak typ. Och sen gick jag till min man (HAHA) och typ frågade vad han skulle göra nu och sen pussades vi lite lätt, inget kärleksfullt alls. Alltså drömmar är kul tycker jag. Speciellt när de är helt mongo. Som den här ^^

Aja. Kollar på en film som heter Time Bomb på Canal+ Drama. Helt ok alltså. Orkar inte berätta om den. Men om man gillar gisslanfilmer och bedragare och bomber och terroristfilmer så kan man ju kolla på den här. Haha.


Vad fan? :O Kul.

See you later alligator!

Inga kommentarer: