lördag 21 mars 2009

Breakfast

Nu sitter jag här och äter frukost ja.. Lingongrova blev det. Haha. Nödvändig fakta ^^

Och på Canal + Drama är det Martian Child. Mysig film som handlar om att David (John Cusack) tar hand om en liten föräldralös pojke som tror att han är marsian. Och han är jätteknepig och skitsöt. Haha. Fast nu var den slut.

Nu ska jag ta på mig lite kläder och fixa.. Sen ska ska jag diska så att köket inte ser ut som ett bombnedslag när Pierre kommer hem från Växjö, där han har hälsat på en kompis. Gud, vad snäll jag är liksom.

Sen ska jag gå och träna (: Känns dock lite ovärt att träna inomhus när det är fint väder ute. Men jag trivs bättre på ett löpband än runt Munksjön så då får det va. Haha. Sen blir det lite magövningar på pilatesboll och tri och biceps med hantlar. Fint!

Sen efter det hade jag tänkt att jag skulle ta en promenad till min kära mor på Bäckalyckan och testa en test av min kjol till min balklänning som hon håller på att sy. Det blir nog bra.


Här är för övrigt 4 bilder från igår. SNYGGT!










Vi hörs sen! Ciao!

Inga kommentarer: