tisdag 24 mars 2009

What's up with the snow?

Alltså.. Det är typ vinter igen. Inte OK! Vädret kan inte hålla på och luras sådär. Kan det inte bara vara vinter och sen vår, inte vinter, vår, vinter, vår.. Bla bla.

Just nu äter jag iallafall frukost, haha. Ovanligt liksom. Och kollar på TV. Yey! Vem hade kunnat gissa?

Och så ska jag ha prov och jag orkade inte plugga igår. Haha. Fail. Men jag får kolla igenom skiten nu istället. Hinner läsa lite iallafall. Och så ska jag fota Nikki :D

Får se vad som händer sen. Måste fixa lite grejer tills imon när fotogruppen ska åka till Dumme Mosse typ 4 på morgonen. Haha. Kanske hinner träna. Jag skulle vilja det iallafall. Höhö.


See you later!

2 kommentarer:

alla hjärtans pop! sa...

snö på dumme mosse. låter som en sjukanmälning om du frågar mig.

Anonym sa...

alltså, tv o frukost, de kör ja med alltid med :D:D:D fett nice .. höhö

love you bitch!
/ adam