måndag 30 mars 2009

Segt

Dagen har gått väldigt fort känns det som.
Jag kom till skolan och så skulle vi arbeta med vårt grupparbete i religion men ingen i min var där.. Förutom jag då. Haha. Så jag gjorde ingenting. Så jag hittade David som jag umgicks med (: Det var trevligt :D
Sen efter en stund kom Sofie och vi jobbade med religionen, gick skitbra (: Nice!
Och sen då kollade vi på Pianisten. Braaa!

Nu sitter jag här hos Pierre som vanligt och snart kommer han hem. Wee (: Och jag är trött känner jag. Känner mig skitseg.

Jurassic Park är på TV. YEY! Jag gillar't ^^

Jaha.. Vad har jag väl mer att säga. Ingenting tror jag. Är så lam. Orkar inte. Haha.

Fredrik. Och så är det Sebz och Grahn som kramas och så Minna :*


David och Sofie :*

PUSS.

1 kommentar:

Anonym sa...

du e så zöt.