tisdag 24 mars 2009

Cool fotosession ^^

Bra dag idag.
Provet i morse gick väl sådär, förhoppningsvis bra. Haha. Men jag får ju skylla mig själv. Lat som jag är.

Sen åt jag med Adam och Sofie och efter det skrev jag och Sofie var sitt cv. Höhö. Behövligt.

Idag fotade jag Nikki som tidigare nämt. Det var kuuuul :D Och Anton var med så det blev bilder på honom med. Och sen tog Nikki bilder på mig och honom. Haha. Sjukt kul var det. Fina bilder med. Men jag är inte klar än. Så det blir kanske på torsdag igen. Får se lite (:
När vi var klara idag iallafall kom Pierre och hämtade mig och så åkte vi först till Telenor och Pierre skaffade sig en ny mobil (: Sen åkte vi till ICA och handlade lite mat som jag senare tillagade. Det blev wokade grönsaker, kyckling och nudlar med cocosmjölk. GOTT! Massa gott (:
Och så köpte jag sojakorv och bröd som jag ska grilla imon. Höhö. Det är med gott det. Yes.

Och herre gud imon alltså.. Sara ska hämta mig kl 4 på Torpa. När ska man gå upp då? :O ÖÖH! Måste typ gå upp 3 eller nåt för att vara säker på att jag hinner. Jisses. Kompensation skulle vara behövligt säger jag. Mamma tyckte att jag var mesig. Haha. Det tycker inte jag. Det är ju för bövelen skoldag kl 4 på morgonen. Bajs säger jag. Men för att vara lite positiv iallafall så blir det förhoppningsvis snygga bilder (:

Och nu är det Andra Avenyn. Värt! :D

Nikki & Anton :* Coola som få.

Anton :D

SÖT-NIKKI :*

Och så en cool boyband bild på oss. YEAH!

Good night folks!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha.. det var kul idag :D sista bilden på dig & mig är sjukt rolig. bara mitt hår får mig att skratta jätte mycket.. hahaha.. och din underbara pose :D

Anonym sa...

Hej jag såg dit sms men hade inte pengar, så jag kunde inte svara :/
hoppas allt är bra med dig :)
pusspuss

Daniel

Anton. sa...

sjukt kul! :*
du är bäst!

alla hjärtans pop! sa...

schyssta bilder!