tisdag 31 mars 2009

Home early

Nu har jag varit hemma en liten stund.
Vi fick sluta mycket tidigare, typ en timma bara för att vår lärare skulle till banken. Haha. Sen väntade jag på Millan som jag skulle få pengar av eftersom jag betalade båda våra bob hund-biljetter. Fint. Vi åt innan det och sen fick jag åka med henne och Carro i bil hem. LAT.se. Haha.

Nikki kunde inte fota idag för hon kände sig sjuk och jag förstår om man inte vill stå framför en kamera när man känner sig febrig så det får bli en annan dag. Vi ska höras imon (:

Nu ska jag nog bara ta det lugnt till älskling kommer hem för då ska vi laga mat (: Ska nog kolla på Pineapple Express tror jag. Har inte sett den än så det blir bra. Wee.

Trött och seg idag med. Tror inte jag brukar vara såhär seg vanligtvis. Men men.
Jag ska nog hämta mig ett glas nyponsoppa.. Haha. Besatt eller vad? Aja, det är iallafall nyttigare än typ läsk så det är ju bra (:

Pusshej!

1 kommentar:

nikki sa...

UUUUH! jag vill INTE bli mer sjuk bara. för jag vill köpa godis och fota (bli fotad,ego)!! <3 ringer imorgon! pussis