lördag 21 mars 2009

Lördagnight

Nu är jag hemkommen från träningen och mamma & Ove.
Sitter i soffan med älskling som också är hemkommen från Växjö.
Han kollar på hockeyn och jag sitter framför min dator. Haha.

Träningen gick fin fint. Det var skönt (: Och sen så gick jag till min mamma i det UNDERBARA vädret. Det luktade mysigt och solen var helskön. Jag älskar våren! Fast imon skulle det bli regn enligt Expressen. Man kan ju hoppas att de har sjukt fel. Haha.
När jag kom till mamma så hjälpte jag henne med hennes dator utan framgång. Hon kommer inte in på internet. Bra att köpa en dator när det inte går att gå ut på internet. Hon var jättearg. Haha. Fast det skulle jag med varit. Aja.. Sen åt vi mat, fiskgratäng som mamma tillagat. Mums var det. Sen testade jag testen till kjolen till min balklänning. Bra bra! Och sen duschade jag. Jepp.
Mamma följde mig hem. Det var fortfarande lika skönt väder (:
När jag kom hem sov Pierre. Han hade visst sovit 2 timmar i natt på grund av hårt festande. Och är sjukt bakis. Haha. Han är väldigt söt dock (:
Vi gick till Willys och handlade nödvändigheter. Fast jag skulle inte vilja påstå att Non Stop är nödvändigheter som jag ville ha.. Och inte heller Trocadero och Cola som Pierre köpte. Haha.
Men jag ska äta lite sallad från igår sen när jag blir lite hungrig så det jämnar ut sig.. Typ ^^

Pratade med Adam innan. Han gillar min blogg och det tycker jag är KUL (: Tack hun :*

Nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra. Men nåt blir det ju alltid.


Soprummet på mitt jobb. Och på jobbet finns också gymmet där jag tränar. Jag passade på att slänga lite skräp när jag gick därifrån så slipper jag slänga lika mycket imon, eftersom jag ska jobba imon u.u


Bron på väster. Skor i lyktstolpe.


Bäckalyckan, där mamma & Ove bor. De bor i huset näst längst bort ^^


PUSS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

MYSIGT! :*

Anonym sa...

Det är ju du som tagit bilden.. jaa jag vill bli frisk. sen när jag är frisk så ska vi allt bli riktigt fulla :D

alla hjärtans pop! sa...

MEN DU SKOJAR! jag gick förbi skorna i lyktstolpen igår och bara HÖHÖ den ska jag lägga på min blogg. hahah toookigt :D ;*