fredag 20 mars 2009

Mitt första


Jepp, mitt första inlägg. Jag kände att tiden var inne nu, att jag skulle börja blogga alltså. Haha.

Min kära mor och jag köpte nämligen varsin dator igår, vilket gör mitt liv mycket enklare ^^ Jag fick en bärbar med mobilt bredband = jag kan sitta vart jag vill :D

Min förra dator var PAJ, SÖNDER, DÖDSDÖMD! Helt värdelös med andra ord. Den gick inte längre. Nej, så nu är mina dator problem lösta iallafall. GÖTT!


Idag börjar jag halv 12 och eftersom jag vaknade halv 9 har jag hunnit med en del.. Eller kanske inte så mycket, men jag har iallafall tid att kolla på Walk the line som är 2 timmar lång.
Jag blev nämligen lite sugen i morse för jag brukar alltid sätta på lite musik när jag sminkar mig och när jag satte på Spotify på pojkvännens dator så hade han lyssnat på Cash senast. Jepp.
Just nu är han i Folsom Prison, den är snart slut alltså.
Snart ska jag till skolan, för min enda lektion, historia a.. Redovisning och grejer. Min grupp har jobbat med köket på 20-talet typ. Sjukt intressant. Haha.
Ja.
Vi hörs sen!


1 kommentar:

alla hjärtans pop! sa...

glassigt värre med mobilt bredband MMHM!!!