fredag 27 mars 2009

Fridaynight

Just nu känner jag mig BLÖ! Jag känner mig stressad och skit fast jag inte ens behöver vara det eftersom jag har tid till det jag ska göra vilket är att gå hem (är hos Pierre) och plocka undan lite, sminka mig, fixa håret (och Millan ska hinna komma mitt i allt det här, haha), hitta kläder som jag ska ha på mig och hinna dricka en skvätt. Haha. Jag hinner men jag tror att det är att jag inte orkar eller nåt. Aja.

Jag gick till skolan innan iallafall och hade historia. Vi började kolla på Pianisten (: Sen åt jag och Adam lunch. Qournfilé, klyftpotatis och currysås :D GOTT. Haha.
Sen kom Nikki och vi tre gick på stan. MYS!
Först gick vi och hämtade ut mina bob hund-biljetter sen gick vi till Kicks där jag råkade shoppa för 560 spänn typ. :O JISSES. Jag köpte hårfärg, mascara, nagellack, sminkbortt. och rakblad.. Kan det verkligen gå på så mycket? Jisses iallafall. Haha.
Sen gick vi och strosade och hamnade på Din Sko där jag hittade ett par sjukt söta vår/sommarsandaler som jag köpte, svarta och Nikki ska köpa röda (:
Adam gick och jobbade och jag och Nikki gick och hämtade ut Pierres födelsedagspresent. Shit vad otympligt det var. Alltså det gick typ inte att bära paketet normalt. Haha. Så vi tog bussen till Wok & CO vid Klosterkungen och Nikki åt. Sen åkte vi hem. Jepp.
Jag räknade mina skor. Jag kom fram till att det var 27 par. Bra av mig. Jag ÄLSKAR skor (: Haha.

Klockan 6 kommer Millan. Och jag måste gå hem. Haha. Så att hon kan komma in ^^ Sen ska Adam komma (: Så blir det lite "mysförfest". Fint. Och sen blir det Big Bongo. Nice! Suburban Kids With Bibical Names spelar. Det blir förhoppningsvis väldigt trevligt.
Och imon blir det ännu mer party eftersom Celie och Michelle fyller år. NICE :D








Mina snygga babes :*

Hej svej!

2 kommentarer:

alla hjärtans pop! sa...

hatar quornfilé 4 life ):

adam sa...

hihih... SWEEET!!!! Tagga ikväll nu dåååå!