måndag 23 mars 2009

Good Morning!

Nu sitter jag här och äter frukost igen. Haha. Idag har jag en sjukt snygg t-shirt på mig, bob hund. Jepp. Den är fin. Köpte den på Popaganda-festivalen förra året i augusti. Millan fick också en i 18-års present (: Höhö.
Idag börjar jag 11, som imon också. Fint. På onsdag ska min fotogrupp i skolan till Dumme mosse typ kl halv 5 på morgonen. Jisses.. Hur ska det gå? Haha.
Det jobbiga med måndagar är att jag har två lektioner (inte jobbigt) med ett hål på 2,5 timme. Sjukt onödigt. Jepp. Och därmed slutar jag halv 5.
Efter det ska jag nog träna. Blir bra bra.

Och vad är det här för väder egentligen? Igår snöade det och så är det kallt och ingen sol. OVÄRT!


Ny tandborste, haha. Som sitter i en tandborsthållare som Pierre köpte i Göteborg på Lagerhaus. Skitsöt är den ^^
PUSS!

Inga kommentarer: