måndag 23 mars 2009

Moooooonday

Måndag ja. Känns ganska segt just nu. Eller så är det för att jag är mätt. Haha. Eller så är jag törstig. Ska nog hämta mig ett glas vatten.
Just nu sitter jag i sovrummet (och kollar på Vänner, SJUKT KUL ^^), och så kommer det väl förbli hela kvällen eftersom Pierres kompisar Andreas, Alexander och Marcus är här och kollar på hockey. Och jag behöver plugga. Här inne får jag det gjort lite mindre ostört. Haha. Dessutom flödar testosteron-halten över där ute. Jag har det bra här inne ^^

Jag måste plugga till ett prov jag har imon i Arbetsmiljö och säkerhet, psykosocial arbetsmiljö är ämnet.. Jag vet inte om det kan finnas något mer meningslöst. Tror ej så. Allt känns så uppenbart liksom. Det känns som att det står samma sak i boken sida efter sida, fast vad vet jag. Jag har inte läst allt än. Haha.

I skolan var det helt ok. På håltimmen skulle jag, Sofie och Emma plugga. Gick väl sådär för min del. Haha. Orkade verkligen inte. Det var sojakorv till luch för övrigt, och det tycker jag är gott :D Höhö.

Efter skolan gick jag till jobbet med planen att träna. Pratade lite med mamma eftersom hon också jobbar där. Och kom fram till att jag inte hade tid till något tränande. Blö. Men får ta det på typ onsdag. Jag var och är ju tvungen att plugga nu som sagt. Haha. Guuuuuud, vad tråkigt!
Sen ringde Millan när jag och mamma gick därifrån och så tog vi sällskap hem till mig för hennes buss gick inte på ett tag. Det var mysigt (: Millan gör mig glad :D Hihi.


Imon ska jag fota Nikki när jag gjort provet. Blir kul kul kul och bra bra bra :D

Lunch, sojakorv ^^

MILLAN :*:*

NICE!

Jag med mitt 70-tals hår u.u You love it. Hahaha!


PUSSPUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

SES IMORGON BABY :*