onsdag 25 mars 2009

Lårdomnad och en mosse

Nu har jag varit hemma sen halv 8 och då slutade min skoldag.

Alltså HERRE GUUUUD! Det var helt sjukt ute på mossen. Jag har aldrig fryst så mycket i hela mitt liv, det kan jag absolut lova. Det var nog 53 minus. Det var olidligt. Jag kunde nästan inte prata till slut för att käken typ domnade bort. Jisses. Det var minsann inget att leka med. Och eftersom alla frös så mycket blev det typ inget grillande, iallafall inte för min del eftersom jag var tvungen att röra på mig hela tiden. Haha. Aja. Bilderna kunde väl blivit bättre men jag är väl ganska nöjd ändå. Bilderna ligger uppe på vår blogg som så fint heter http://www.pblogg.se/ (: Check it out!

Det var iallafall kul att åka bil med Sara. Vi kom skittidigt så vi åkte till Sanseryd och grejade. Och där är det typ berg-och-dalbana backar så det var kul. HAHA. Nöje liksom.

När jag kom hem var jag helt genomfrusen men jag orkade inte lägga mig i badet eller ställa mig i duschen så jag la mig under två täcken istället.. Vilket gjorde att mina lår inte tinade upp förrens typ två timmar senare. OVÄRT! Och sen sov jag. Det var skönt. Haha.
Och så sa jag detta till mamma och Pierre så att de kunde tycka lite synd om mig. Haha. Jag behövde det kände jag ^^

Om två timmar ska jag träffa Martin och fika och sen gå på Kenny Begins. VÄRT! Fast jag är ju så sjukt trött. Och därmed känner jag mig som frechness it self typ. Aja. Får väl åtgärda detta. Haha.
Hoppas filmen är sjukt rolig iallafall :D

Nu ska jag hitta på någonting.. Men vad är ännu inte bestämt.


Här är två av de 6 bilder jag valde att publicera på på blogg. Enjoy!
Dumme Mosse.


Dumme Mosse och Jonas (:

Guess I'll see you later. Ska nog rapportera om filmen ^^ Haha.

BYE!

3 kommentarer:

alla hjärtans pop! sa...

fina bilder kompis :*

Anonym sa...

fina bilder baby!

Anonym sa...

mycket fina bilder :)