torsdag 26 mars 2009

pop pop pop

Nu har jag och Millan varsin bob hund-biljett :D YEY!
När jag skulle köpa var de slut. OMG liksom. Och så ringde jag Millan och hon blev skitledsen och jag med. Då bestämde vi oss för att åka till Skövde för de spelar där en vecka innan typ. Fast att jag skulle avvakta till nu ikväll för att det kanske skulle finnas biljetter ifall de fick "återbud". Så nu när jag skulle gå in och köpa till Skövde så fanns det biljetter till Göteborg. YEY liksom! Så nu är jag och Millan glada för nu ska vi till Göteborg och se bob hund den 1:a maj :D
Och den helgen kommer bli lysande, för först åker vi till Gbg och sen kommer vi hem och går på Popadelica i Folkets Park. Nam nam! Och dit kommer Markus K och en massa mumsig musik. Yey yey yey! Haha :D

Imon ska jag träffa Nikki efter skolan. Gå på stan ska vi. Jag ska med all säkerhet köpa mascara och kanske hårfärg (slingpaket) och hämta ut och betala bob hund-biljetter och hämta Pierres födelsedagspresent som har kommit fram från USA. Sen blir det nog något mer skulle jag tro. Lönen kom ju igår. Då kan man unna sig lite. Haha!
På kvällen blir det Bog Bongo (: Ska jag langa förfest? :O Eller ska jag inte? Haha.

Och just nu är det hockey så Alexander & Anderas är här och kollar. Jepp.
Och jag sitter vid min dator och dom tycker säkert att jag är jobbig när jag sitter här och knappar. Mohaha.


Torpa.

Bye bye äppelpaj (:

Inga kommentarer: