lördag 28 mars 2009

Last night we were drinking in a tiny bar

Jao. Party igår som sagt. Sjukt kul var det dessutom. Haha. NICE!
Millan kom när jag kom och så plockade jag lite och grejade. Sen fixade jag iordning mig själv också. Haha. Och så drack jag kir. NICE! ^^ Haha.
Sen åkte jag och Millan ner till Bongo. Det var ganska okej med folk även om Bob Dylan spelade i Kinnarps. Och så festade vi. Japp. För det är det man brukar göra på Bongo. Haha. Jag är skitlam idag så det blir inget intelektuellt(?) inlägg. Sorry ^^ Kvällen var skitkul iallafall.
Och idag mår jag som jag förkänar. Men det ska jag snart bota när Pierre kommer hem med maaaaat :D Weee. Han har för övrigt hjälpt sin mormor och morfar att flytta. Duktiga killen liksom (:
Jag vet inte hur jag ska lägga upp dagen. Jag vill iallafall färga mitt hår.. Men just nu orkar jag verkligen inte. Får ta och äta och sen vila en stund. Ikväll ska det ju partas igen. Shit. Kommer jag orka? Sälen och Michie fyller ju år så jag får väl offra mig ^^ haha.

Och här är några bilder från igår (: Jag ska nog ladda lite mer bilder på bilddagboken. Om jag orkar och om bilddagboken vill fungera. Det är lite segt ibland nämligen.





BYE!

Inga kommentarer: